torsdag den 12. januar 2012

Verdens dårligste mor?

Ligger her 'nedenunder' i gæsteværelset og føler mig som verdens dårligste mor..
Jeg sover elendigt. Har ikke sovet igennem én nat siden jeg var gravid og er nu begyndt at vågne hver nat ved 1-1:30 tiden og ligge vågen ca en times tid. Når jeg så endelig begynder at falde i søvn igen, begynder Birk at sove uroligt og Bernd at snorke...
Det er 4. gang jeg sover væk fra min søn; en gang på kursus, en gang hos en veninde og en nat tidligere i gæsteværelset. Og jeg ligger nu og føler mig vildt egoistisk og som, ovennævnte, verdens dårligste mor. Jeg ser ikke min søn hele dagen, jeg er kørt inden han vågner og så orker jeg ikke engang at være der om natten.. men jeg er SÅ træt.. og kan alligevel ikke sove..
Godnat til jer derude.

3 kommentarer:

Ellen Kathrine sagde ...

Du er da en bedre mor hvis du er frisk og vågen når I er sammen- Jeg hader at sove sammen med mine unger for jeg vågner ved det mindste pip fra dem- også de lyde der ikke kræver hjælp... Du kunne måske tænke på om Birk skal ud af soveværelset :-).. det er jo et følsomt emne- men hvis hans værelse ligger tæt på jeres soveværelse kan i jo stadig høre ham- og hvis han har behov for hjælp om natten skal han nok råbe op, mon ikke? men det der med at ligge vågen en time om natten er noget møg... i længden.. håber du får sovet i weekenden :-)

Pernille sagde ...

Ja, det er et lidt følsomt emne ... også hjemme hos os. Faderen synes det er for tidligt, men han sover også igennem om natten. Jeg både vil og vil ikke have ham ud af soveværelset. Jeg vil gerne have min søvn og høre lidt færre grynt.. Samtidig synes jeg det er SÅ hyggeligt når han i løbet af natten kravler over i min seng og falder i søvn med armene rundt om halsen på mig...
Jeg skal nok bare se at blive klar til at få ham derinde.. :-(
Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal gøre det...? En madras på gulvet til mig og så liste af når han sover... måske?

Ellen Kathrine sagde ...

åh... I skal jo finde ud af hvad der føles bedst for jer:-)