mandag den 20. august 2012

Siden sidst...

Bloggen trækker meget lidt for tiden, synes jeg ... Måske det skyldes, at sommeren endelig er kommet. Men her er lidt billeder siden sidst;

Det er ikke blevet til meget krea; men en hættetrøje til Birk og en hættekjole til Silles fødselsdag:






Birk ville gerne hjælpe med at pakke kjolen op

Fødselsdag

Et velment, men lidt overvældende kram

Fødselsdag for mormor;


Godt man kan få hjælp til at puste..


Her i weekenden er der blevet gravet et KÆMPE hul ... og Birk har vist gættet hvad fødselsdagsgaven til ham fra mormor er... Selv om det er lidt før tid;



Lidt blandede billeder... af Birk eller med Birk;
Snudebillede

De bliver ikke kønnere mens de ryster sig :-D


På opdagelse..




 

4 kommentarer:

Ellen Kathrine sagde ...

Dejlige billeder:-) vildt som life goes on:-) ja min blogning er også lige gået i stå. Orker lige at sidde på terrassen og kommentere..

Elisa With Nielsen sagde ...

Sikke en masse gode billeder(:

Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

www.kreaman.blogspot.com

Pernille sagde ...

Ja, lige nu synes jeg ikke engang jeg når at følge med i alle de blogs jeg gerne vil... :-(
Men det er ikke mangel på interesse... 'kun' tid :-)

Pernille sagde ...

Tusind tak Elisa - det vil jeg gøre :-)