torsdag den 30. august 2012

3 år, besøg og et par fantastiske billeder

Lidt mere fra Birks 3-års dag... Tirsdag eftermiddag hentede jeg ham så træt i børnehaven, at han røg direkte hjem til en halv times powernap, inden vi skulle i børnehave nr. 2 og hente naboens søde tvillinger, som skulle overnatte. Jeg har glædet mig helt vildt til den dag, hvor Birk begynder at have 'nogen' med hjem... :-)
Da klokken blev 19:30 havde vi tre meget meget flade børn.

Fødselsdagsgaven fra Sophia


Eva, Hans og Birk indvier puslespillet


ZzzzzZzzzzzzZzzZzzz
Og til sidst bare et par helt fantastiske billeder;
 
 

5 kommentarer:

Josefine sagde ...

Sikke nogle fantastiske billeder.
Og stort tillykke med ham!

Ellen Kathrine sagde ...

hvor er det fantastisk fanget af både solen og kronhjorten- og ja det er så dejligt når legeaftalerne begynder- Pernilles første står stadig lysende klart for mig- jeg afleverede hende- og gik let og lidt tomhændet derfra med Josefine i barnevognen- og følte det som et stort øjeblik..

Pernille sagde ...

@Josefine: Tak og tak :-) Han nød vist at blive fejret over flere dage. Håber det går godt med lillebror?

@Ellen Kathrine: Tak :-) Det var simpelthen så hyggeligt, og jeg følte mig som verdens rigeste, da jeg kørte hjem med 'mine' tre børn i bilen :-) Jeg bliver nok sådan en der står med boller hver gang han har en med hjem... Håber jeg :-)

Fr. Høll´s skriverier sagde ...

Hvor er det nogle fantastiske billeder. Det ser helt ud til, at bygning er i Brand.
Tillykke med ham. Det er altså hyggeligt med børnefødselsdage.
Faldt lige over din blog, og melder mig som fast læser.

Pernille sagde ...

Tak og velkommen til Fr. Høll :-)
Jeg har også lige skudt min første give-away i gang, hvis der er noget der kan friste.
Kh Pernille