tirsdag den 28. august 2012

Birk 3 år

Min store dreng bliver 3 år i dag. Han er blevet fejret over flere dage - og har vist allerede vænnet sig til pakker i bunkevis :-)

Fredag aften gik med at stege bøffer til ca. 50 af verdens bedste kyllingeburger som tit er på menuen herhjemme og lørdag var vi beskedne 26 mennesker til boller, lagkage og burgere. Det var en rigtig hyggelig dag - og skønt med besøg af Birks venner fra dagplejen; trods lovet regn blev rutschebanen og trampolinen indviet med manér.

I morges var der pakker fra bla mor og far - og Birk fik endelig dukke Emil. Han elsker den allerede.
I aften får vi naboens søde tvillinger på besøg og overnatning, så det skal nok blive en festlig aften.

Hurra hurra hurra
Nøjj, hvor de klapper...
 

Med væltet lys, kan jeg se nu... :-D

"Vi tager lige de her dansk vand, ikk'?!"
Smiiiiiilll
"Hej, hvem er du? Du ser da meget sød ud..."
 
"Jeg hedder Emil... Og du ser da også meget sød ud"
"Dig kan jeg godt li'"

Rigtig godt....

6 kommentarer:

Ellen Kathrine sagde ...

Tak for kigget pernille- dejlige billeder.... 3 år- det er så vildt!

Libbie sagde ...

Stort tillykke med ham Pernille. Skønne skønne billeder af din dejlige dreng. Dukken Emil *smiler* hvor sødt, sikken han bliver krammet! Her har vi jo dukke Otto som Emil ikke kan leve uden :)
Det er da skide sødt!
Tak fordi vi måtte kigge med, væltet lys eller ej :)
kh Libbie

lotte sagde ...

tillykke med ham, det ser ud til at have været en skøn dag, og emil blev vel modtaget kan jeg se, de kan noget med børns hjerter de rubensdukker

Pernille sagde ...

Tak skal I have. Ja, jeg var noget spændt på hvordan han ville reagere på dukken, men det var vist så tæt på kærlighed ved første blik, som man kan komme... :-)

Pia (mum22boys) sagde ...

Tillykke med Birk. Sikke da et fantastisk legested han har fået!...han ligner en, der kunne holde fødselsdag hver dag ;o)

Pernille sagde ...

Pia, dét er jeg helt sikker på han kunne ;-) Især den del med PAKKKKKEER! :-D