søndag den 8. juli 2012

Usandsynligt heldig...

I går aftes var Birk med mor, far og Michael på jagt... Det var dog kun undertegnede der var på jagt - som sådan... Jeg havde fået lov til at afskyde et par knopf-bukke; små bukke, der er alt for små og tynde i forhold til alder og årstid.
Efter at have spist kørte vi afsted; ret spontant, uden jagttøj på og uden den 'obligatoriske' (overtroiske) jagtring - det var kun Birk, der havde passende tøj på :-)
Jeg var så ualmindeligt heldig at kunne skyde to knopf-bukke inden for 23 minutter... som én kommenterede; vi andre går ud, flere uger i træk, uden så meget som at se noget :-)

Vel hjemme igen, hyggede vi med at lave popcorn over bål og Birk var lææææænge oppe ... Godt vi har ferie.




2 kommentarer:

Ellen Kathrine sagde ...

ej hvor en lækker steg du har fanget :-) jeg gik til jagttegn for et par år siden men gik aldrig op- kan ikke lide at skyde :-)

Josefine sagde ...

Ja min mand er temmelig grøn af midsundelse efter at jeg har vist ham dette indlæg.