torsdag den 19. juli 2012

Babytæppe færdigt

Hvor har jeg glædet mig til at lave dette indlæg :-)
Det første babytæppe er færdigt. Er egentlig tilfreds med det, for det er første gang jeg forsøger mig med patchwork.

Havde ikke tålmodighed til at blive ved at flytte rundt på puslespillet, så sammensætningen har Bernd æren for :-)

Alt er lavet med meget kraftig inspiration fra Laralils diy. Alle stofferne er fra Garniture og bagsiden er mørkeblå isoli fra Stof&Stil med den bløde side udad. Var noget i tvivl om jeg skulle sætte kantbånd på, men valgte den 'lette' løsning og overlockede kanten - selv om det var med krydsede fingre jeg satte tæppet i maskinen. Jeg synes ikke jeg er helt fortrolig med den endnu; har det med overlockeren, som med min gamle islænder, der altid stak af med mig når jeg satte mig op på ham... Det går/gik sindssygt stærkt :-D








- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Bournonville sagde ...

virkelig fedt tæppe, er vild med sammen sætningen af stoffet :)

Pernille sagde ...

Tusind tak :-) Det blev foræret væk i weekenden. Tror de blev glade ... men det er jo altid lidt svært at tolke 'Neeeeej, hvor er det smukt. Er det hjemmelavet?' :-S