søndag den 8. juli 2012

Birks sidste dag = sommerferie!

Så blev det Birks sidste dag i dagplejen. Han har haft den mest fantastiske dagplejemor Bodil så det var med masser af tårer at vi sagde farvel sidste gang. Heldigvis går Bodils datter i samme børnehave, som Birk starter i, så jeg er sikker på vi ses - og jeg er også sikker på vi kommer på besøg i dagplejen engang imellem.

I torsdags spiste vi sammen i dagplejen, inden sidste dag fredag. Fredag delte Birk frugtspyd ud og om eftermiddagen hyggede vi med boller og kaffe. Birk fik nogle søde breve, bog med fotos fra tiden i dagplejen og en fin mappe med de tegninger, han har kreeret gennem det sidste halvandet år, samt små fortællinger fra tiden deroppe. Det er rigtig dejligt at Bodil laver sådan noget - da hun jo nærmest har haft flere vågne timer sammen med Birk, end vi selv har...

Nu er det endelig og meget tiltrængt sommerferie. I morgen tager Birk og jeg over til mormor i København - vi skal dog et kort smut forbi Bodil først, da det lykkedes os at glemme hans sandaler, gemt i højt græs i haven :-)

Min store dreng...



Brev fra Clara

Net med fotobøger, tegninger og anekdoter fra det sidste 1½ år

1 kommentar:

Ellen Kathrine sagde ...

Sikken stor dreng du lige pludselig har- og dejligt med en elsket dagplejemor som laver gode minder for jer alle :-)
Det lyder skønt med besøg hos mormor- det skal vores piger også- impulsivt aftalt idag er de lige kørt afsted med manden som er i Randers søndag aften til onsdag eftermiddag- så læsser han pigerne af hos mormor og morfar og tager dem med hjem igen. Siden det lykkedes at få kabalen til at gå op i formiddag har jeg været helt euforisk og mega energisk ifht at jeg skal være helt alene hjemme i 3 døgn- jeg skal på arbejde- men det bliver jo luksus- jeg kan ovenikøbet cykle derind (host!)og shoppe rundt i diverse centre og genbrugser på vejen hjem- men må indrømme at da bilen var kørt blev her lidt tomt...
Hav en dejlig ferie Pernille ;-)