fredag den 8. juli 2011

Sur, gal, vred, ked af det, vanvittig, øv øv øv øv

Har lige klippet stof til 6 ærmeløse tshirts der skulle med på ferie... Sætter mig for at gå i gang... har ikke rørt maskinen, end ikke skiftet tråd, siden jeg syede to par bukser og en tshirt (kun skiftet nål til stretch).... Og så laver l....maskinen ikke andet end klyt i undertråden... renser det hele, giver olie, samler igen... Klyt... ringer til  handymanden som kommer og prøver at gennemskue hvad den lige (ikke) laver... Har prøvet alt... trådspænding, undertrådsspænding, ny spole, strækstof, faststof, stræknål, fastnål... Og den syr 4 sting og så er der 200 tråde på undersiden af stoffet og stoffet sidder fast i maskinen og jeg skal flå både stof og undertråd ud...
Øv øv, mit bedste legetøj er blevet taget fra mig... og det er selvfølgelig en l....S.n.er som er købt i Føtex... ja ja, Pernille, du får hvad du betaler for ... Men for 1.300,- skulle den vel alligevel holde til at sy simpelt frem og tilbage i lidt mere end 1½ år ... øvøvøv, nu kan jeg så indlevere den til Føtex, som sikkert ikke vil sende den videre og hvis de vil så går der sikker tre år før jeg får den tilbage igen....
Øv, hvem der lige havde 6.-8.000 til en ORDENTLIG maskine..


....................


Nå .. jeg burde nok vælge at slette indlægget... men jeg vil nøjes med at skrive at fantastiske Singer du'r igen og jeg skal nok bare konstatere at jeg er en halvdum københavner i Jylland, som skyller jorden af de nyopgravede gulerødder (de få indviede forstår den...)

1 kommentar:

Merete sagde ...

Ja, jeg forstår den i hvert fald ikke. Men jeg er jo også bare "Københavner" i jydernes øjne.

Godt at du fik maskinen i gang igen. Hvad var der los?