torsdag den 14. juli 2011

Måske naiv...

Er lige kommet hjem i varmen efter at have siddet ude i regnen i godt halvanden time.. Jagt er hyggeligt... men ikke i regnvejr... Det gode var, at jeg næsten faldt over 5 dåhjorte, så jeg har da set noget. Nogle siger de går på jagt for naturoplevelsen... Det mener jeg er noget pjat. Så er der ingen grund til at slæbe riflen med... Vi går vel i bund og grund på jagt for at skyde noget. Men.. hvis man ikke skyder noget, så er det stadig fedt at have været ude hvis man har set noget... som en rå med to små lam, haren der hopper lige forbi en, eller fuglen, der lander på riflen...

Nå, men jeg er kommet videre med de ærmeløse tshirts... Var ikke tilfreds med de første to .. Syningen skulle ikke have været i kontrast-tråd og ærmerne (som ikke er der...) er ikke bukket pænt om... Så jeg har besluttet at jersey ikke trævler... Måske naivt... og det kan være jeg bander det langt væk når det har været vasket et par gange ... men de skal kun holde den uge vi er i Tyskland i grotesk varme, for herhjemme bliver det jo alligevel ikke sommer og næste år kan Birk ikke passe dem... Men ombukket af ærmerne er blevet meget bedre nu, synes jeg.. Mangler bare det i bunden..



Ingen kommentarer: