tirsdag den 26. juli 2011

Nedtælling til ferie

Så er nedtællingen til ferien begyndt... På fredag kører vi sydpå og jeg glæder mig heeeelt vildt. Synes vi trænger til ferien, selv om det ikke er så længe siden vi havde en uge. En uge er bare lidt for lidt... Denne gang er det nu også kun en uge. Men så når man ikke at savne hundene så længe :-)

Jeg er gift med en mand, der pakker som om han rejser med tog (eget, vel at mærke...). Er man væk en uge skal der pakkes til hedebølge, alm. sommer, regn, slud, blæst, snevejr, snestorm, isvinter og så selvfølgelig både 'pænt' og 'almindeligt' tøj til alle risici... Herudover tilhørende sko, støvler, sandaler, bælter, tørklæder, rygsække, hatte, handsker, badebukser og andet absolut unødvendigt på en 7-dages ferie i Tyskland.

Retfærdigvis skal siges, at jeg selv kan tangere en tendens til at pakke som om man ikke kan købe bleer eller vaskepulver i Tyskland, hvis jeg ikke tager mig sammen..

Det nye denne gang er så, at jeg har fået æren af at pakke alt... i et forsøg på 'den der pakker let, rejser let' ... så det ender nok med et par shorts og to tshirts til manden - og så to kufferter til Birk og jeg :-D

Ingen kommentarer: