tirsdag den 27. september 2011

Alenemor

Er alenemor i dag - siden kl. 4.30 og til engang på den anden side af midnat. Han er draget syd for grænsen for en dag. Jeg får altid stress ved tanken om at have Birk alene - altså når det er en af de dage hvor jeg også skal til Randers for at arbejde. Vi har en (fantastisk) privat dagpleje men med lidt begrænsede åbningstider, så deraf lidt stress... Det gode er, at jeg altid bliver enormt effektiv når vi er alene hjemme, så Birk (han ER til stor hjælp...) og jeg har støvsuget hele det halve hus (og det er en del...), vasket gulve, gjort to ud af tre toiletter rene, vasket tøj osv... OG nået at putte Birk i seng kl. 20, hvilket er noget før end han normalt gider.
Så nu må det være velfortjent at sidde her med bloggen :-)

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Milde Moses, der er da ikke noget at sige til, at Birk bliver tidligt træt sådan som du maser rundt med ham. Stakkels dreng! ;o)
Men det lyder godt nok effektivt.... men hvad så med din TO-DO til på torsdag? Når du den? ;o)

Pernille sagde ...

Argghhh... det kniber godt nok noget med den... Tror det bliver tæt på og lige ved og næsten... Men heller ikke mere end det.
Ja, ikke noget at sige til han er træt efter at han har støvsuget, vasket gulv og hængt tøj op... ;-) (nu tror jeg han faldt ud af sengen...)