lørdag den 15. december 2012

Vi nåede det lige..

Der har været ret stille her. Jeg er blevet væltet fuldstændig omkuld af hormonbehandlingen, så nu håber jeg det meget snart viser sig, at de har gjort dét de skal.

I morges fik Birk og jeg lavet et par snemænd.







I sidste weekend lavede vi den 'fejl' at pynte honningkager med en (anden) jæger. Det kom der disse - ikke særlig pædagogiske - kager ud af.



Den hovedskudte ræv




Maveskudt høne




Jule(han)elg

Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Josefine sagde ...

Hvor er det fint det hele, fornemmer at der ikke gås på kompromis med detaljerne hos jet. Jeg er temmelig vild med jeres jagt jule kager.

Eline sagde ...

Skønne kager - tihi :-) Jeg har lige meldt mig som ægdonor og er spændt på hvad min krop siger til hormonerne... Det er jo heldigvis kun en kort periode, og så håber jeg at hjælpe min veninde til at blive mor...
Kh Eline

Ellen Kathrine sagde ...

Fede kager, hvem nænner at spise halen på den stakkels ræv :n) 7-9-13 sender jeg afsted til jer...

Pernille sagde ...

@ Eline; hold da op hvor er du en fantastisk veninde! Synes det er rigtig stort, dét du gør :-)

Status er; udover at jeg er væltet omkuld af hormonbehandlingen, at den i dén grad har virket ... så vi fortsætter til næste step snarest :-)

Ellen Kathrine sagde ...

Kære Pernille- jeg håber du er kommet godt igennem jul og nytår- og at du har det godt- jeg krydser stadig fingre og tæer for jer!