mandag den 5. december 2011

Hverdags-ynk.. og lidt billeder

Der er igen langt mellem indlæggene her... Man vågner op mandag morgen og vupti! er weekenden overstået og det er mandag igen...
Vi er nede og vende igen med snot og andet godt... det er også ved at være en 3-4 uger siden sidst... Og det er ikke fordi vi ikke propper os med vitaminer, echinaforce, bioStrath og alt muligt andet... Så hvad er der så galt? Sikkert stress over at jeg ikke når at få gjort rent, endnu ikke har fået malet hele huset, ikke får syet noget, ikke gider julepynte (det skal jo alligevel pilles ned - heldigvis har andre gjort det for mig), ikke får lavet juledekorationer, ikke får julebagt 15 forskellige slags småkager, ikke får lavet konfekt, ikke har købt julegaver endnu - og ikke aner hvad jeg skal købe...

Jeg er ikke helt så vild med julen, som man bør være ... for jeg synes aldrig jeg kan nå det... kommer altid for sent og begynder at være i julestemning omkring den 26. december...

Nå, men det er da blevet til en adventskrans ... som ikke er en krans... så her er et par billeder af dem...







Og lidt flere billeder, for lidt har vi da lavet selv om det ikke er blevet til indlæg....


1. Adventsgave...

Neeeeiii.... Thomas Tog!!
Birk pynter lagkage til bedste-legekammerat Michael

Intelligent dreng... hvis man gerne vil have meget flødeskum, tager man bare i den side ;-)


Kører tog med mormor



2 kommentarer:

Ellen Kathrine sagde ...

ha, ha- kan godt lide den med flødeskummet- det er vist den slags pyntning jeg er nået til på det cupcakes kursus jeg ikke skal på ;-)
uha- kan godt genkende det der med ikke at have behov for alt det der helst skal gøres for at det er "rigtig" jul... vores adventskrans er 4 dekorationer pigerne lavede til spejder i lørdags- nu står de på række på en hylde- og jeg synes faktisk jeg pynter mere nu end da jeg var single ;-) og når jeg tænker på min barndom ja så var det først jul den 24/12 min mor lavede dekorationer sent den 23.- hvor min søster og jeg om aftenen lavede konfekt og før det bankede min far dukkesengen sammen lillejulefaften- så vi ku nå at få en gave- eller noget i den retning- så det der med at være i god tid og i fuld julestemning allerede fra d. 1/12 har jeg endnu ikek lært ... fuld julestemning- hm måske et par julefrokoster kunne hjælpe på det.. jeg er holdt op med at læse glittede blade om alt det andre gør- selvfølgelig er der så blogland at læse- men hvis jeg og dermed min familie har det ok med vores facon ja så må det være godt nok- men det der med hvad der skal købes det er da godt nok den største udfordring... Glæder mig til at træffe dig på lørdag!

Pernille sagde ...

Tja, det er nemt at lave sig rive med af alt det 'man kunne lave hvis man havde tid'... men selvfølgelig sætter vi selv kriterierne. Og her er de glittede blade også for længst droppet - og også nogle af de mest glittede blogs...

Cupcakes... har stadig ikke fattet hvorfor de ikke bare fortsat kan hedde Muffins...

Glæder mig også til at møde dig - vi ses, kh Pernille :-)